Tomb Raider Fun Edition yaptı, resmi olarak işe alındı!

Geliştiriciler, hayranın projeye olan bağlılığını ve yaratıcılığını takdir ederek, serinin klasiklerini günümüz teknolojisiyle yeniden canlandırmak üzere onu ekiplerine kattı. Bu gelişme, oyun dünyasında benzersiz bir işbirliğinin kapılarını aralayarak, hayranların ve geliştiricilerin bir araya gelip video oyunu tarihine saygı duruşunda bulunabileceğini gösteriyor.

Tomb Raider serisinin orijinal oyunlarını gayriresmi olarak yeniden yapma projesiyle tanınan bir hayran, serinin 1-3 numaralı oyunlarının Remastered koleksiyonunda teknik direktör olarak işe alındı. Timur Gagiev, internette XProger olarak bilinen ve bu başarıyı X/Twitter üzerinde bir dizi gönderiyle kutlayan kişi oldu. Gagiev, OpenLara adını verdiği gayriresmi yeniden yapım projeleri hakkında hayranlardan gelen soruları yanıtladı ve son sekiz yılını adadığı “hayal projeleri” nedeniyle bu projelerde herhangi bir ilerleme kaydedemediğini açıkladı.

Saber Interactive’in başındaki kişilerin kendisine projeyi yönetme ve gerçek hayranlardan oluşan bir “hayal takımı” kurma konusunda güvendiğini belirten Gagiev, başlangıçtan itibaren tam özgürlükleri olduğunu ve kendilerine imkansız bir hedef belirlediklerini ifade etti. Bu hedefe yalnızca “deli” olarak nitelendirebilecekleri ve gece gündüz demeden bir sonraki yıl boyunca çalışmaya hazır bir “geliştirme ekibi” ile yaklaşabileceklerini söyledi.

Orijinal geliştiricilere ve topluluğa teşekkür eden Gagiev, tüm yorumları, röportajları, incelemeleri ve tepkileri hevesle okuduklarını belirtti. Tüm bu süreçte, son teslim tarihlerinin getirdiği korkudan ve inanılmaz çalışma yükünden daha fazla, topluluğa olan sorumluluklarının ağır bastığını vurguladı.

Tomb Raider Fun Edition yaptı resmi olarak işe alındı!

Tomb Raider 1-3 Remastered koleksiyonu, orijinal üçlemenin güncellenmiş versiyonu olarak 13 Şubat’ta piyasaya sürüldü: Tomb Raider ve The Unfinished Business genişletme paketi, Tomb Raider 2 ve The Gold Mask genişletme paketi, ve Tomb Raider 3 ve The Lost Artifact genişletme paketi.

Crystal Dynamics, koleksiyonda “derinden zararlı” olarak nitelendirdiği ırkçı ve etnik önyargılar için bir duyarlılık uyarısı ekledi, ancak bunları, zararlı etkisini kabul edebilmek ve bundan ders çıkarabilmek umuduyla kaldırmadı.

Lansmanı, serinin ana karakteri Lara Croft’un yeniden tasarımının resmi olarak açıklanmasını takip etti. Bu tasarım, muhtemelen resmi olarak Tomb Raider Next’te görücüye çıkacak. Serinin bir sonraki ana oyunu şu anda Unreal Engine 5 ile geliştiriliyor ve Amazon Games geliştirme sürecini destekliyor.

Bu, 2018’deki Shadow of the Tomb Raider’dan bu yana serinin yeni bir girişi olacak ve PlayStation 4 ve Xbox One neslinde bir üçlemeyi tamamlamıştı. Bu seri, Lara Croft’un kökenlerini daha sert bir ortamda yeniden ele alsa da, Tomb Raider Next’in bu denklem içinde nasıl bir yer alacağı henüz belirsiz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

x